GZT Giresunspor Teknik Yöneticiler Hakan Keleş, kazanmak istediklerini lakin alınan 1 puanın kıymetli olduğunu belirterek, “Maç öncesi rakiplerimiz puan almıştı. Bizde kazanmak istiyorduk, puan farkını açmak. Lakin bugün fazlaca istediğimiz üzere oynadığımızı düşünmüyorum. İstatistiklerimiz de...